Darmowa dostawa od 150 zł

Darmowa dostawa od 150 zł

Mydło stacja – stacja, która dobrze pachnie [WYWIAD]

Mydło stacja – stacja, która dobrze pachnie [WYWIAD]

mydlo_stacja_logo
  1. Jak zrodził się pomysł stworzenia Mydło Stacji?
  2. Co to znaczy prowadzić biznes z pasji?
  3. Zdradźcie coś ze swojego warsztatu, jak wygląda cały proces produkcji Waszych produktów?
  4. Jak się odnajdujecie w social mediach, czy czujecie się tam naturalnie czy raczej jest to oswajanie się?
  5. Wiktoria – skończyłaś studia ogrodnicze ze specjalizacją zielarską. Gdybyś miała ponownie decydować o podjęciu studiów – wybrałabyś ten sam kierunek, czy jest on pomocny w prowadzeniu biznesu?
  6. Czy więzy rodzinne pomagają Wam w prowadzeniu biznesu?
  7. Skąd czerpiecie przepisy, inspiracje?
  8. Co sprawia, że Wasze produkty są unikalne?
  9. Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk?
  10. Jakich klientów przyciąga Mydło Stacja?
  11. Czym powinniśmy się kierować przy zakupie kosmetyków?
1. Jak zrodził się pomysł stworzenia Mydło Stacji?

Pomysł stworzenia Mydło Stacji stworzył się z pasji do natury i marzeń o tym by zostać na wsi we własnym domu. Pracownia stworzona ze starych budynków gospodarczych daje poczucie niezależności, ma duszę i daje motywację do tego by robić coś więcej- nie standardowo “odbębnić” etat w pracy i wyjść. Tu drzwi się nie zamykają – tak jak głowy pełne pomysłów

2. Co to znaczy prowadzić biznes z pasji?

Prowadzić biznes  z pasji to marzenie, które spełniło się poprzez ciężką pracę i upór. Procentuje to wielką dumą z tego co robimy. Pasja to również coś co pozwala Nam rozwijać się i żyć w przekonaniu, że robimy coś na prawdę dobrego i pożytecznego dla innych. Czego skutkiem jest pozytywny odzew i rekomendacje ludzi, którzy kochają nature tak jak my.

3. Zdradźcie coś ze swojego warsztatu, jak wygląda cały proces produkcji Waszych produktów?

Produkcja… ciężki temat. Z racji tego, że jesteśmy niewielką manufakturą nie posiadamy wielkich maszyn, skomplikowanych sprzętów. Naszą najbardziej wydajną maszyną produkcyjną są ludzkie ręce. Wszystko co widzicie na naszych magazynowych półkach jest dziełem jednaj osoby odpowiedzialnej za produkcję (ręczne konfekcjonowanie, etykietowanie, nabijanie dat ważności, dezynfekcja opakowań itp)

4. Jak się odnajdujecie w social mediach, czy czujecie się tam naturalnie czy raczej jest to oswajanie się?

Nie możemy powiedzieć, że jesteśmy zwierzętami medialnymi ( 🙂 ) ale chyba nie jest tak źle. Prowadząc relacje na żywo stawiamy na to by wypadło to naturalnie – bez przekoloryzowania rzeczywistości. 

5. Wiktoria – skończyłaś studia ogrodnicze ze specjalizacją zielarską. Gdybyś miała ponownie decydować o podjęciu studiów – wybrałabyś ten sam kierunek, czy jest on pomocny w prowadzeniu biznesu?

Oczywiśćie, że wybrałabym ten sam kierunek bo on dał mi porządne podwaliny do mojego obecnego zawodu. Choć przypuszczam, że teraz są kierunki studiów, które pewnie są bliże kosmetyce naturalnej. Kilka lat wstecz wybierając się na Uniwersytet Roliniczy po wcześniejszych perypetiach ze zmianami moich pomysłów na siebie- śmiało moge powiedzieć, że podjęłam najlepszą decyzję w swoim życiu.

6. Czy więzy rodzinne pomagają Wam w prowadzeniu biznesu?

Więzy rodzinne to siła, która trzyma tę manufakturę. Jesteśmy dumni z tego, że możemy pracować razem i w naszym przypadku powiedzenie ” z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu” kompletnie się nie sprawdza. Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi i partnerami w życiu prywatnym i zawodowym. 

7. Skąd czerpiecie przepisy, inspiracje?

Inspiracją są dla nas klienci, z którymi mamy stały kontakt. Odpowiadamy tym samym na ich potrzeby i marzenia. Bywa tak, że myśl po prostu wpadnie nam do głowy i nie wychodzi z niej póki gotowy produkt nie wskoczy do sklepu. 

8. Co sprawia, że Wasze produkty są unikalne?

Unikatowość i oryginalność naszych produktów wynika z tego, że każdy jest bardzo starannie dopracowany. Tam nie ma przypadków, półproduktów czy surowców gorszej jakości. Dajemy klientom to czego sami stosujemy i co w pełni zaspokaja nasze eko egoistyczne potrzeby. Nie szczędzimy na sobie, a tym samym, na ludziach którzy darzą Nas zaufaniem.

9. Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk?

Prościej byłoby wymienić “jaki nie jest” 🙂 Wtedy odpowiedź byłaby prosta – kochamy wszystko! Prawda jest taka, że testujemy na sobie każdy produkt i w zależności od aktualnego stanu cery, a nawet pory roku wybieramy co innego. Faktem jest, że to co jest bestsellerem wśród naszych klientów jest też naszym ulubieńcem czyli Serum Trzech Sióstr, Peel maseczka “Słodkie pożegnanie” oraz peelingi cukrowo- solne.

10. Jakich klientów przyciąga Mydło Stacja?

Mydło Stacja przyciąga klientów bardzo świadomych, rozwijających swoją wiedzę o składach i takich, którzy zaczynają swoją przygodę. Zgłasza się do Nas mnóstwo ludzi, którym MS została zarekomendowana. Proszę Nam wierzyć- to znaczy dla Nas więcej niż najlepszy internetowy marketing. 

Cieszy Nas, że oprócz kobiet młodych i w średnim wieku, która jest naszą grupą docelową kosmetyki zaczynają kupować osoby starsze odchodzące od dotychczasowej “drogeryjnej” pielęgnacji, a także mężczyźni, których na razie mało doceniamy ale wkrótce ma się to zmienić.

11. Czym powinniśmy się kierować przy zakupie kosmetyków?

Przy zakupie kosmetyków należy kierować się potrzebami naszej skóry, dokładną analizą składu, a także minimalizmem, tak by nie kupować mnóstwa produktów i nie zasypywać swojej skóry ogromem składników aktywnych. Wystarczy znać kilka podstawowych kroków pielęgnacji by była w pełni kompleksowa bez szkody dla portfela i naszej cery.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

MetodaCzas dostawyCena
Paczkomaty 24/7do 1-2 dni roboczych9,99 zł
Poczta Polska dostawa pod adresdo 2-3 dni roboczych10,90 zł
Poczta Polska dostawa do punktudo 2-3 dni roboczych10,50 zł
ORLEN Paczkado 2-4 dni roboczych8,99 zł
Kurierdo 1-2 dni roboczych13,99 zł
Punkt odbioru DPD Pickupdo 1-2 dni roboczych13,99 zł
Odbiór osobistypo uprzednim ustaleniu0 zł