Darmowa dostawa od 150 zł

    • Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Regulacje odnośnie:

  • możliwości odstąpienia od umowy i zakresu praw znajdziesz w regulaminie, w paragrafie 6.
  • reklamacji i rękojmi znajdziesz w regulaminie, w paragrafie 5.
  • przedsiębiorców na prawach konsumenta znajdziesz w regulaminie, w paragrafie 8.

Chcesz zwrócić zakupiony towar? Żaden problem.

Jesteśmy przekonani o najwyższej jakości naszych towarów, jeśli jednak z jakiegoś powodu chciałbyś dokonać zwrotu, służymy pomocą. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem i nie jest to wyświechtany frazes 😉

Jak dokonać zwrotu?

Masz 14 dni od otrzymania zamówienia na zwrot towaru bez podania przyczyny. Prześlij do nas przesyłką rejestrowaną zwracane towary na adres:

Pomaranczowasowa.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Marii Konopnickiej 1/4, 65-407 Zielona Góra

Prosimy o nie wysyłanie paczek z płatnością przy odbiorze – nie będziemy mogli ich niestety przyjąć.

FAQ

Q: W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?

A: Prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolny sposób, najlepiej mailowo na adres kontakt@pomaranczowasowa.pl. Daj nam znać, które towary zwracasz i w jakiej ilości – nie musisz zwracać całego zamówienia.

Q: Czy muszę podać przyczynę zwrotu towaru?

A: Absolutnie nie musisz, będzie nam jednak miło jeśli dołączysz krótką informację, pozwoli nam to poprawiać jakość usług.

Q: Jakie produkty mogę zwrócić?

A: Wszystkie produktu, o ile są nieużywane i zwracasz je do nas w stanie w jakim je zastałeś po wyjęciu z pudełka.

Q: Ile mam czasu na zwrot?

A: Przysługuje Ci termin 14 dni na zwrot, od otrzymaniu przesyłki. By dochować terminu, wystarczy, że przed jego upływem poinformujesz nas o tym. Towar możesz odesłać po fakcie.

Q: Kiedy i jak otrzymam zwrot środków?

A: Maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu. Postaramy się jednak by to miało miejsce dużo szybciej. Środki zwrócimy na konto, które nam podasz przy zwrocie.

Q: Składałem zamówienie na firmę, czy mogę je zwrócić?

A: Zerknij proszę do paragrafu 8 naszego regulaminu. W wypadku wątpliwości skontaktuj się z nami, spróbujemy pomóc: kontakt@pomaranczowasowa.pl

Procedura reklamacji:

Jeśli chcesz zareklamować otrzymany od nas towar, prosimy o kontakt w dowolnej formie. Najłatwiej zrobić to poprzez wysłanie maila na adres kontakt@pomaranczowasowa.pl. Prosimy o dołączenie następujących danych:


  • Imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail Kupującego.
  • Datę zawarcia umowy przedmiotu reklamacji.
  • Jaki towar reklamujesz i jakie są Twoje oczekiwania.
  • Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy o dołączenie zdjęcia.

Jeśli nie dostarczysz nam wszystkich danych, skontaktujemy się z Tobą w celu ich uzupełnienia.

W ciągu 14 dni odniesiemy się do Twojej reklamacji. Staramy się zrobić to w najkrótszym możliwym terminie, nie chcemy byś niepotrzebnie czekał.

Jeśli to możliwe, prosimy o kontakt nim prześlesz do nas towar. Spróbujemy wypracować rozwiązanie, które będzie korzystne dla Ciebie. Napisz nam jaką formę kontaktu preferujesz.

Odpowiedź na reklamację wyślemy do Ciebie na adres email, lub tradycyjny listem, jeśli taką formę preferujesz.

 

Metoda Czas dostawy Cena
Paczkomaty 24/7 do 1-2 dni roboczych 9,99 zł
Poczta Polska dostawa pod adres do 2-3 dni roboczych 9,99 zł
Poczta Polska dostawa do punktu do 2-3 dni roboczych 9,99 zł
Paczka w RUCHu do 2-4 dni roboczych 7,99 zł
Kurier DPD do 1-2 dni roboczych 11,99 zł
Punkt odbioru DPD Pickup do 1-2 dni roboczych 11,99 zł
Odbiór osobisty po uprzednim ustaleniu 0 zł